12 Şubat 2015 Perşembe

TAVSİYE KANALI PAKETİM GELDİ

MERHABALAR,
Pekçok Blogger gibi ben de Tavsiye Kanalı'na üyeyim. Ara ara da anketlere katılıyorum. Sömestr tatiline çıkmadan önce L'OREAL PARİS ile ilgili anketi doldurmuş, Excellence İntense renklerinden Sıcak Çikolata'yı da çok beğenmiştim. 


Tavsiye Kanalı beklediğimden daha kısa sürede bu ışıltılı paketi gönderdi. 


Paketimizin içinden Krem Boya ( Boya Öncesi Serum, Krem Saç Boyası, Oksidan Krem Boya Sonrası Koruyucu Bakım Balsamı), Saç Modellerinin de bulunduğu Dergimiz, Watson'da kullanılacak indirim kuponumuz, kalemimiz ve Tavsiye Kanalı Magnetlerimiz bulunmaktaydı. 


Özenle hazırlanmış bu paket için Tavsiye Kanalı'na ve L'oreal'e teşekkürler.. 


Yepyeni Paylaşımlarla Görüşmek Dileğiyle....

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorum yazmak için vakit harcadığınız için Teşekkürler...

Yorumlarınız benim için değerlidir.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..SEVGİLER...

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görülecektir.